Jídelníček :))

10. september 2011 at 16:20 | Majii |  Máji's
Nikolynn se ptala na můj jídelníček, takže bych vám chtěla dát příkad :)..
Ale chtěla bych ještě říct, že tenhle jídelníček funguje mě a není moc pestrý.. Je v něm hodně chyb a podobně a to, že po něm hubnu a nemám hlad neznamená, že bude hubnout i někdo jiný.. Já jsem zkoušela spoustu věcí, abych našla přesně tak nějak "postup" - věci, které na mě fungují.. A to je hlavně - nejíst na večer, ať si kdo chce říká co chce, tak se snažím jíst do 6. hodiny, maximálně 7. hodiny.. Chodím spát okolo 10, takže bych řekla, že je to vyhovující.. Nemůžu jít spát nacpaná, protože pak nemám chuť ráno na snídani a veze se to celý den..
Ještě dodávám, že můj jídelníček opravdu není moc pestrý, ale mě to nějak nevadí:).. zatím se i žádné potraviny nepřící (až na tvaroh, který už bohužel nemůžu ani vidět)..

SNÍDANĚ: bílý jogurt s oříšky, ovocem /sušeným ovocem/ trochou müsli
nebo ovesná kaše z nízkotučného mléka se skořicí a třtinovým cukrem(jak kdy, někdy nemám chuť na tak sladkou)
nebo müsli (Mysli od Emca bez přidaného cukru se šuseným ovocem) s nízkotučným mlékem
nebo když mám odlehčený den, tak většinou nějaké ovoce + sklenice mléka

SVAČINA (ve škole): nejčastěji kousek ovoce (nektarinka, jablko, jahody, hruška,..) nebo jogurt

OBĚD (ve škole, ale z domova): nejčastěji 2 plátky celozrného žitného chleba od Penamu + plátek sýra (zapéct) + zeleninu k tomu/ na vrch - většinou rajčata nebo paprika
plánuju si dělat i různá rizota, těstoviny, saláty, ale to až se mi rozjede škola, zatím pořád nějak nestíhám, takže nemám čas ani nápad..

SVAČINA (hned jak příjdu ze školy): většinou polévka z pytlíku do hrníčku - francouzská, hrášková, rajčatová
Do polévek z pytlíku jsem se teď hrozně moc zamilovala a vím, že nejsou nejzdravější, ale snažím se vybírat alespoň ty bez konzervantů apod. , bohužel nemám čas ani na přípravu oběda, natož na vaření polévky, ale chci mít alespoň jedno teplé jídlo denně :(

VEČEŘE:
cottage a zelenina nebo tvaroh s cukrem (býval :((), někdy i bílek s cukrem (sníh- miluji to a máme domácí vajíčka, takže se nebojím když je syrový), nebo ovoce s jogurtem..
Když je čas a máme rozmražené maso - pangas nebo kuřecí maso, tak si dělám i teplou večeři ♥, většinou s vař. bramborem, protože to není moc často :D.. Ale když je toho hodně, tak místo přílohy je zelenina :)..

Na večeřích musím zapracovat, docela mám sklon se přejídat, furt něco jíst, když nemám čas na svačinu.. A dříve jsem se snažila na večeři zařazovat hlavně bílkoviny a ovoce jen dopoledne, ale bohužel, jak říkám, musím to dopilovat přes tu školu:((

Ještě bych chtěla říct, že jsem dneska poprvé vyzkoušela šmakouna a miluji ho!.. Zasytí, je nízkokalorický a docela mi i chutná, takže toho budu taky zařazovat, hlavně když nebudu mít rozmražené maso:)..

Tak doufám, že to někomu třeba pomůže a budu ráda za každé rady ať už na jídlo nebo jak vylepšit můj jídelníček, co se v něm na dietu nehodí apod.. :)
 

Be the first one to judge this article.

Comments

1 fitspo fitspo | Email | Web | 10. september 2011 at 16:38 | React

Super jídelníček si myslím :-) Teda ano až na tu polívku z pytlíku, má hodně soli a sůl zadržuje vodu, takže nic moc, ale jinak ideální :-)

2 fitspo fitspo | Email | Web | 10. september 2011 at 17:02 | React

Někdo potřebuje teplé jídlo, někdo zase ne :-) Já se bez něj naprosto obejdu :-)

Sice vybíráš tu nejlepší, ale sůl ani v jedné chybět nebude, ale pokud ti to tak vyhovuje, pak samozřejmě v pořádku ;-)

3 fitspo fitspo | Email | Web | 11. september 2011 at 5:43 | React

Na sacharidy k večeři říkám jednoznačně ne (i když mě se to občas nepovede, ale u mě to nevadí, když jsem po 3hodinovém tréninku).

Tělo už večer energii nepotřebuje, pokud si ovšem neměla nějaký namáhavější trénink před večeří (pak svaly potřebují nějaký ten sacharid). Ale lepší je samozřejmě večer bílkovinná část (maso, tvaroh, ...)

A ovoce? Tak na to pozor, obsahuje fruktozu, která jde přímo do tuků! Jediné, kdy můžeš ovoce je po cvičení pro regeneraci svalů a ke snídani bys taky mohla, ale na večeři tě nesmí napadnout! ;-)

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.
 

Actual articles

Advertisement